唔經唔覺已經返jor加拿大成兩個月喇~!! 時間過得真係好快…
9年都已經踏入3月份lu…以前我唔覺得時間過得咁快,但自黎jor加拿大之後
覺得一切都過得好快…或者係一切ge事同人都變得好快,變jor好多

唔記得係由幾時開始變得好怕時間快過,好驚會慢慢變老,身體變差…
本來一直都覺得自己ge年紀應該都仲係好後生,唔算係老
但上次返香港時,發覺好多朋友都結jor婚,或者ready結婚,有d甚至生埋bb
我先知原來我真係唔再年輕喇…引用我mami好鍾意果句:好命ge已經係人地阿媽lu~
我唔知自己幾時會結婚,or會唔會生bb,但有時抱起d朋友ge小朋友時,
就會有一種自己都想有個自己ge家庭ge諗法…唔知d種諗法係咪個個都會試過有ge呢?

anyways…我好掛住香港ge一切,家人,朋友,生活,食物,所有ge野都好miss
一個人離開屋企太耐就會開始掛住屋企,所以我都會掛住我ge故鄉
雖然好多人,好迫,d屋好細間,空氣好差….等等好多唔好ge因素
但…d個地方有我熟悉ge面孔,朋友個個都講同一種語言,同聲同氣
同埋最主要係,香港係我出生ge地方…生活jor19年ge地方
有時去返一d以前成日去ge地方,都會諗起好多往事

人老喇…做咩都要想當年,而家開始想一想當年,其實都唔錯~!!
過去有好多小事都會令我會心微笑一下,已經足已令我係工作ge煩惱之中有小小安慰
起碼我仲有野可以笑一笑,想繼續努力落去~!!

