d幾日我個fb有好多以前ge小學同學add 返我,數數下,元來已經無見十年有多…真真 正正ge old friends la~!! 再次contact,發覺有d真係小學時已經好friend ge朋友,到而家都仲係咁多野講 ge,未正式見面都已經打jor好大偏message…唔知日後見返面會點呢!?元來由細識到大真係唔同d ga~ 我同sherri 小學時成日一齊玩,到而家都仲係咁多野傾 ~不過又再次係fb比人係咁叫全名…好搞笑…仲有睇返以前自己d相…真係omg…黑 暗ge過去…唔好再tag相比我la咁多位,正常ge就ok~!! 

其實回流ge消息我仲未係好想咁廣大地孫楊開去ge…因 為一來我未正式遲職…二來係我唔係好想比某d人知我要返hk,又或者英該講,我返到hk有d我唔係咁想去面對ge人係度,佢越遲知到,我地就越 唔使咁快見,雖然咁做好似好唔光明女落咁,但係d個係我暫時諗到ge方法…就比我逃避下~!! 

我只有一個fb account 同msn,如果發現有第二個 account用我個名去add你地,請唔好理會,因為我個電腦好可能係之前中jor毒,而家d毒未清得哂 jeh~!!如果有麻煩到各位,係度講聲唔好意思先

其實…我覺得靚同唔靚係由人地把口去講ge,自己講到色飛都係無用…而且,老套d講句,就算你真係靚到天 仙咁都好,心地唔好,其實再靚都幫唔到你d咩,更何況你並非天仙?! 個人認為內在美比外在美重要,無外在美ge,就要有內在美,無外在美之 餘,仲要太刻意打扮自己,而且又唔好好增加內在美,咁做只會吃力不討好…人ge好壞並唔係係個樣度,而係係個心度…有時間去研究如 何濃妝艷抺,不如先做做自己,你唔需要做到成個大好人咁,你首先只要做到ge係要知自己ge位置!! 唔該唔好太過火….要切記 “人貴自知” 希望你能夠明白d個道理!!自己係make up artist都係咁講,太多人工修飾同埋太過濃妝,其實唔及簡單自然咁靚~!! 

希望唔會引起”你” ge怒火,唔係ge話…我會….好開心

