” 朋友的傷痕出於真誠, 仇敵連連親咀、卻是多餘。箴言27:6。” 今日令我明白d個道理ge,正正係我小學時最尊敬ge一個老師!!我地傾偈時,感覺好似毫無保留地將心入面最唔開心,最想同人傾訢ge事都講比佢知~因為我自老師係任何時候都係咁支持我地~!! 雖然咁多年無見,但親切感一d都無變過~ (^^)

“我遭遇災難的日子, 他們來攻擊我, 但耶和華是我的倚靠.。撒母耳記下 22:19 ” 好多時我地都會遇到好多唔開心ge事,又或者心情會有低落ge時候…只要 pray ,心中就會好似放下心頭大石咁,因為每當我地pray ge時候,其實 神已經幫我接走哂d煩惱la~ 我已經將我所要面對ge難題都交哂比佢~!! 有神幫我,帶領我,我仲有咩雖要去驚呢!? 每每一諗到d一點,我就唔會再怕要去面對咩問題~!! 因為路縱然難行,但有 神與我同在,就一定行得過!!

你都係呀, 只要你信任 神,將你ge煩惱交哂比佢,佢就會幫你!! “你們祈求, 就給你們. 尋找, 就尋見. 叩門, 就給你們開門。馬太福音 7:7 ” ” 你們禱告, 無論求甚麼, 只要信, 就必得著。馬太福音 21:22 ” 你祈求,你叩門,就一定會有得著,最怕係你唔去叩門,唔去祈求jeh~!! 放心交比佢la, 我會為你代禱ge~!! (^3^)

