今日我應一位 photographer ge 邀請去影一輯相,原來做一個 model 真係好攰好攰…
我地由2點去 set up 同化妝 set 頭…跟住就係咁影影影…到左10 點幾先搞掂
但其實佢係仲未想 停ge…只不過我有另一個 appointment 所以佢先放人
影相時要擺唔同ge pose…再加上d pose又有dd難度,影完之後頭都痛埋…
為jor 效果好d,我仲要早兩日已經只食流質野,為免上鏡太肥
淨係一輯相我都已經頭痛成 咁攰成咁,真係難為d professional model
佢地果然唔係得個樣就做得,佢地真係有負出努力ge~!!

今次d個 photographer 話之前同佢合作ge大多數係西人
佢話佢都係第一次影中國人…唔知幾時有 相睇,不過我睇過係 camera ge相,效果唔錯~ :D
因 為佢真係影得好 pro, 我諗任何一個人係佢鏡頭下,都會好靚
靚唔係個人,而係張相ge感覺… 對於modelling 白痴ge我,佢仲係好耐心教導我點擺pose
知我 camera shy 仲會講野令我 relax 表現可以自然d,好多謝你 shirley~!!  :)
雖然我係say bye時有講過有機會再合作,但係呢…我諗 “我要做model” d句說話唔多arm我講…
太 攰la….. 都係make up artist arm我多d ~!! 但今次合作十分愉快,下次再以另一種形式合作~!!

有小小花絮~!!  因為我無 camera 同埋d 相係其他人度,所以得幾張only…
DSCN0197

DSCN0194

