今日Canada 終於有第一面gold metal la~!!
freestyle skiing項目由Alexandre Bilodeau 為Canada贏得1st gold~!!
需然我係一個中國人…但係…係佢 得到金牌果一刻真係好感動…
係今個 Olympic Winter Games ge first gold同時亦係Canada主辦 Olympic ge1st gold~!!
Alexandre Bilodeau d個名會係Canadian history入面一直流傳落去,希望Canada會贏得更多金牌~

另外仲有第二位 athlete係speed skating ge Charles Hamelin~!!
Canada's Charles Hamelin, skates to a first place finish in his  heat of the men's 1000-metre event at the short track Speed Skating ISU  World Cup in Montreal, Sunday, Nov., 8, 2009.
需然long track輸jor比US ge Apolo,但係short track入面都有返個牌~!!
佢地兩個都係Olympic Winter Games 加拿大隊ge勁人…
兩個都係from Quebec City… 唔通果個地方d人係日日都ski 住黎返工返學ge?!

不過今年speed skating入面,korean都超勁,仲贏埋美國ge Apolo…
仲 有中國ge figure skating今年都好勁~!! 同埋一到d講求技巧ge項目
無得講…中國隊真係超勁~!!  其餘果d 好似差小小…

今日年初一,係屋企睇jor中國ge<春節聯歡晚 會>
成5個鐘… 睇到我今日成日都好頭痛… 不過不得 不配服佢地中國人ge力量
見到d表現,需現係up普通話我唔多聽得明,但係雜技果d表現真係超勁
睇哂成個show令我慢慢愛上我ge祖國 tim~  仲有王菲,唱歌簡直係天籟…期待佢ge復出~!!

