今日睇 <占星情緣> 第11集,楊怡個妝…化到大細眼…
個妝其實好清, 只係啡色 eye shadow 加一條好簡單ge eyeline…
作為化妝師,其實應該唔會係d個地方失手…但係出黎就大細眼得好明 顯…
唔通係我有職頁病?! 其他人會唔會都睇到呢?! 定係我太留意?! 其他人根本唔會在意?!
我諗我已經係病態la…因為我 每次都係睇妝而唔係睇戲… *0*
上次睇 <宮心計> 個個都講緊d人做戲如何,個角色幾好/幾奸…
但我留意到 ge….係楊怡個妝好靚,對眼要化到咩情到先可以係電視上咁出到色?!
<富貴門> 入面袁詠儀個妝又係,開眼時好simple,但合眼時就好出色…又一堅料化妝~!!
tvb ge make up artist 果然堅料~!! 有機會真係想去tvb學下野~!!

