公司開年+四獅團拜已經順利地完成~!! 咁多餐開年飯,今年最開心~
因為同枱 ge都係公司入面最”唔正常” ge人,玩得特別開心
同埋係第一次有d咁大型ge開年飯,果個lions club同埋一齊慶祝
加上有好 多社會名流出席,本來以為會好悶,但係當晚真係玩得好開心~!!

特別介紹我個baby- Eliie 同埋我 “奶奶” – Alice
我 個baby下年可能就結婚lu,但我未必出席到…希望arrange到時間返黎一轉la~!!
以於我個奶奶,好玩得,好似大細路,同我地打 成一片,但係有咩大事發生,無jor佢真係唔知點算
佢係公司入面一個我覺得無jor邊個都得,無jor佢就大件事ge人~!!
所以有咩奇 難雜症我第一時間會彈jor比佢先~!! 佢全部都可以搞掂哂~
DSC01294

然後係一家三口~!! 中間ge係我個daddy – Alison;右面ge就係我Mami – Liwen ❤
一如以 往,我個樣係似daddy多d 有好幾個客人都話過我地似樣~
我個mami係上海人,daddy係馬拉人,但聽daddy ge口供,我’親生mami”原來係machael (意大利人)
omg…我地ge d個大家庭真複雜…但daddy話可以肯定一句就係,我係mix ge~!! 
DSC01280

d個新髮型本來我極度討厭….但出黎竟然個個都話靚,話多jor分女 人味…
個頭係同daddy一齊去剪ge,擺到明係唔同…但都有一話係一樣… (= =)”
而 我地一家三口都係搵同一個hair stylish ge,當日亦不約而同地著jor皮褸tim~
難得果日暖返小小,再唔著又唔知要等幾耐?! 因為今日又落jor成日雪…
春天幾時先捨得返黎?!

