每個人對事情ge處理方法都唔一樣,我對於d種令我唔開心ge無聊閒言閒語,我會選擇”謠言止於智 者”ge做法,唔去理會,亦都唔會嬲,因為對於果d全心要攻擊我ge人黎講,我月嬲,佢地就月開心,我做咩要比佢地開心?!所以我會選擇係佢地面前更表現 自如,要比佢地更開心!!就算我當時已經背負住唔同ge傷痕,但我都唔會係佢地面前做出任何會令人覺得我係軟弱ge表現!!papa講過,做人要有骨氣, 就算係再唔開心,再嬲,我都要挺起胸膛,唔會係任何人面前低頭!!要喊,都係要果d全心打擊我,睇低我ge人喊!!!

我知到係某d人眼中,我係係度逞強,但….我自己知自己可以撐到幾時,就算撐唔到都要繼續落去…因為輸ge感覺好 得人驚…你稍為放慢小小腳步,其他人自然會踩住你上…只要稍為失勢,攻擊ge說話就會四方八面咁攻埋黎…元來就算你唔張人地當做敵人都好,佢 都會自地走黎攻擊你…防守似乎就係我唯一可以做ge事…

