To Amelia Zarita,

BB,我o地都識 jor 6年幾7年la,當中經過jor好多o野,有開心,有唔開心,就係lee d事令我o地之間好似有一種家人ge感覺 我對你ge第一個印象係覺得你係一個好cool ge 混血靚女,雖然後尾知道你係100% made in hk 覺得你係 一個好硬淨ge女仔,不過越識得你耐,我就越明白到你內心ge脆弱,知道其實你並唔似外表睇上去咁cool咁堅強,有咩都會收埋o係個心入面,唔係你最信 ge人你都唔會輕易交心,所以同你唔熟ge人會覺得你好cool 甚至好串,但我知其實你係一個對人好真,好肯幫朋友ge人,而且係外冷內熱得好緊要 lee個性格 會令你比一般人誤會,因為佢o地會覺得你難以接近,好得人驚,而唔敢行埋o黎同你講o野,我記得我叫過你比多d笑容,唔好成日冇表情,唔係d人會好驚,但 你講過明白你ge人,自然就會明白你,唔明白你ge,代表佢o地同你唔係深交,所以更加唔使理會佢o地!! 我當時覺得你真係型到無人有 同時好羡慕 你可以咁我行我素,唔使理人o地ge眼光!! 每次我有事,或者係其他朋友有咩o野都一定會搵你傾,因為你會比到好好ge意見我o地,同埋你會為jor我受到委屈而陪住我喊,我有咩好ge事發生,你反 而仲開心過我,令我覺得你真係一個真心為我好ge朋友,多謝你!! 今日我好想你都 可以放低你外表ge堅強,唔使再怕軟弱會令其他人走埋o黎蝦你,唔使再怕其他人會趁機踩多你幾腳,做返真正ge你,雖然你唔鍾意人o地當你係弱者,但今次 可唔可以o係我o地面前做一次弱者? 比我o地好好去關心你? 你撐jor咁耐,咩都夠o架la,唔好再死頂la?  我好想可以陪住你笑 ,同時陪住你喊 ,我知你好攰,有咩 講出o黎,唔好再o係我o地面前強顏歡笑la好唔好?仲有kwoin同kazaf呢?佢o地見到你咁樣, 都好擔心你ga,你應該知道kazaf 一向都擺你o係第一位ga? 你都唔想佢唔開心,為你擔心o架? 只要你肯講,我o地幾時都肯聽!! 一個電話即到!! 真o架!! 堅強jor咁耐,會好攰o架,有時做人軟弱o下都無妨o丫~ 我用jor好多 時間去打lee篇o野o架,你同我好好o地睇哂佢呀!

*********************************************************************************************************

Kas,今日我睇返你 ge舊日記,令我諗返好多事…其中D一偏係一次我好唔開心時你寫比我ge一封信!到今日到好,子要我每一次睇到d風信我到會忍唔住d眼淚….因為我知世界上以經無人在好次你咁明白我!我真係好掛住你!

