星期一我就要自己去hold一個堂, 最怕係講書…之前係補習社做過,覺得講書比想像中難…因為講得悶係拎唔到人地ge attention, 但太兒希又好似唔多似上緊堂,令到d人心散唔係咁好…所以好怕…加上我開聲講書,會顯得比較白痴仔…but anyway…星期一都係要去受死… 快d到實習堂比佢地落手落腳做野我就唔使煩…

有個朋友ge朋友,近日都成為jor我 ge朋友,但只係極度普通ge朋友…如果掟我同佢去方島,我諗我會揀想扮法游水返市區… 因為好怕同d以為自己好搞笑但其實唔知想點ge人共處…. 有時唔笑又好似唔多比面,但…我真係覺得d gag一d都唔gag…笑…又好似有dd顯得自己低b… 我諗…對住唔am channel ge人,我會選擇自己一個悶死好過比佢悶死我…

而我個bb kate,佢去jor台灣!! 我都好想去!! 幾時先可以放下假?! 想要一個 long long long vacation!!

