最近發生jor一d事,另我更加明白到,現實社會,並唔係我諗得咁光明…英該話唔係我所諗ge咁正面… 我一直堅持ge信念係,只要你拎個心出黎對人,再點衰ge人都會感受到,都會有一日係會明白你真心對佢!! 所以無論係咩人都好,我都會用真心去對佢地~

但對d我唔中意ge人,我會比佢知其實我地唔係深交,唔使刻意去土好我,但我亦唔會比人有hard feeling…..因為我好討厭d人假仁假意,明明兩個個心係不和ge人,人前係度扮深交,但背後就互相惡意中傷對方…咁做人唔會太攰咩?! 我覺得..平時生活,工作等等ge壓力已經夠大,當同朋友相處時,係咪可以自然d,真心一d呢?! 畢竟係現今d個社會,要搵一個真心ge朋友已經好難…當你遇到時係咪英該更真惜?!

多謝我身邊每一位真心ge朋友~ 雖然今次我比一個朋友出賣jor,係好唔開心…. 但係,我仍然好多謝d個人,因為佢令我更加睇得清身邊有邊一個係真心對我好~ 係真心關心我ge朋友~ 見到好多message支持自己,果一刻,心情其實已經回服jor好多~ 當中仲有一d其實係唔係成日見ge朋友…估唔到都會收到佢地ge支持 我明白,自己英該為d一大班好朋友去笑,而唔係為一個利字行先ge人而唔開心~ 所以我會好快變返做開心ge MI,我係d度英成你地~ 我會開開心心過每一日~!!

Amelia ♥

