又病了…如果 “小病是福” 我諗我係一個極度多福ge人… 同埋久唔久仲會有d 大福 tim… 不過,而家d種福對我黎講,以經變成jor好小事!! 只要屋企有藥好似就已經難我唔到,病jor都可以照返工~!! 我諗我可能真係練成jor做iron man ~!! hehe….

而家做jor一個星期左右ge老師… 教ge學生年紀係比以前ge大,不過,因為大家年紀相若又或者佢地係比我大,大家好似朋友,有d仲當我好似細侄女,所以上堂時其實都係開心ge~!! ♥ 只不過落jor堂之後,又要面對無數ge是非…同埋變態人種…反而比上堂時更勞心勞力…不過慶幸係做老師比做化妝師時以經小jor好多d無謂是非~ 只係…睇下我仲可以捱到幾耐….


d個係facebook上一個教友畫ge, 我借jor 黎用,因為我最近ge心情佢元全up中~!! 身邊真係有好多來自唔同ge人比我ge愛~ 令我有力量去面對路上ge種種困難~ 突別係當我遇上又比人點ge時後, 更能睇清身邊有人係真正朋友~ 所以更知到去珍惜~ 需然我成日成為人地眼中ge傻仔比人搵著數,但我身邊一直都有一班真心愛我ge朋友支持我~ 所以到今日我仲係相信,需然現實社會事事以利益行頭,但依然要用真心對人好,因為你要首先去付出真心,人地先會用真心對你!! 多謝各位好友們ge支持~ I love u all~ ♥

