如果你要別人為你做事,是否英該先講明你的要求?! 如果你沒有清楚講明你的要求,那麽,有出錯的地方,是否可以元諒?! 如果你認為一句都不說,然後別人也會明白的話,我覺得你把他人都想得太高了! 第一,我沒有去到你一個眼神就能明白你的心的地步,第二,你不是我的直屬上司,我們這一邊的工作,沒必要每一樣都向你交代!!

有時面係人地比,但假係自己diu!! 你要人地幫你做野,又唔比明確指示,但做錯你又係度鬧,你想點呀?! 比面你,笑笑向你說聲hello,但其實,你係邊位呀?! 你以為你真係大哂呀?! 你覺得你係咁勁,係咁做到野ge,咁唔該你自己做埋佢,我唔識做d無指示,無標題,要做咩都唔知ge project!! 恕我無能!!

