song quest iv 終於順利元成la~!!
5/26 係 market village 有pre-show + press conference

本來第一年,我係因為黃貫中我先會去幫手帶隊,希望有機會幫佢化妝~
結果識jor一班音樂人,開始期待每一年ge d個比賽
到今年,由我自己一個帶隊,到backstage見到由第一年就識ge人,同埋合作開ge團隊
就好似一年一度ge同學reunion咁~ 十級開心~!!
估唔到ge係,一d我早以忘記jor 人,竟然仲up得出我個名
我以經開始期待下一年la~!!


jennifer, 可愛ge小朋友~!! 由本先唔係咁熟,到今日,佢竟然話,黎幫手化妝全因為我
聽到真係好感動~!! 希望d個學生,會變成我ge朋友,keep 到contact~

做老師ge一個最突別ge地方,係一段時間,就要面對一次離別
日日見住,好friend ge同學仔,畢業後會有幾多仲會記得自己呢?!
唔開心,係經過幾個月ge時間,由陌生人變到熟落,但又再度變返陌生人
開心ge,係興幸我同大部分ge同學仔,都keep得到聯絡~  😉

